|
|
9:00
- 9:30
9:30 - 9:45
9:45 - 10:15
10:15
- 10:45
10:45 - 11:00
11:00 - 12:30
12:30 - 13:30
13:30 - 14:00
14:00 - 14:30
14:30
- 15:00
15:00 - 15:15
15:15 - 16:30
19:00
|
|
REJESTRACJA
MOWA POWITALNA
PLANOWANIE
NOWYCH MEDIÓW I ZWROT INWESTYCJI
INOWACJE I ZMIANY TRENDÓW W PLANOWANIU BUDŻETU
MARKETINGOWEGO
Planowanie mediów w zmieniającym się świecie
środków masowego przekazu. Skutki wejścia Polski do UE dla budżetów
marketingowych rodzimych firm. Specyfikacja budżetu marketingowego
w warunkach zmiany loga i nazwy firmy.
PRZERWA NA KAWĘ
OPTYMALNE PLANOWANIE BUDŻETU REKLAMOWEGO
Specyfika planowania budżetów reklamowych
przy wprowadzaniu marki, repozycjonowaniu, rebrandingu, kampaniach
sprzedażowych, kampaniach na rynku lokalnym, jak unikać błędów przy
planowaniu budżetu. Nowoczesne możliwości planowania kampanii w
reklamie zewnetrznej. Jak mierzyć efekty kampanii reklamowych.
PRZERWA NA LUNCH
ROLA PAN-EUROPEJSKICH MEDIÓW W ASPEKCIE CZŁONKOWSTWA
POLSKI W UE
DZIAŁANIE W SZCZEGÓLNIE KONKURENCYJNYM OTOCZENIU
PLANOWANIE BUDŻETU PR
Jak planować budżety. Ile powinno się przeznaczyć
na PR. E-PR czyli PR w internecie, nowe trendy w działaniach PR.
Programy lojalnościowe - moda czy korzyści. Przykłady skutecznych
programów lojalnościowych.
PRZERWA NA KAWĘ
MARKETING BEZPOŚREDNI
Zmiany tendencji na rynku i ich wpływ na obniżenie
kosztów. Efektywne planowanie kampanii marketingu bezpośredniego.
Jak mierzyć efekty komunikacji marketingowej. Nowatorskie instrumenty
komunikacji marketingowej jako zródło wzrostu sprzedaży.Stosowane
strategie, istotne studia przypadku oraz zasady skuteczności reklamy
internetowej. E-mail marketing - efektywne narzędzie do utrzymywania
relacji, budowania lojalności i generowania sprzedaży. Jak zorganizować
skuteczne kampanie mobile-marketingowe.
WIECZÓR NIESPODZIANKA |