Lista konferencji  
 
Opcje sponsoringu  
 
 
         
         
   

 

9:00 - 9:30
9:30 - 9:45
9:45 - 10:15
10:15 - 10:45





10:45 - 11:00
11:00 - 12:30





12:30 - 13:30
13:30 - 14:00

14:00 - 14:30
14:30 - 15:00



15:00 - 15:15
15:15 - 16:30








19:00


  REJESTRACJA
MOWA POWITALNA

PLANOWANIE NOWYCH MEDIÓW I ZWROT INWESTYCJI
INOWACJE I ZMIANY TRENDÓW W PLANOWANIU BUDŻETU MARKETINGOWEGO

Planowanie mediów w zmieniającym się świecie środków masowego przekazu. Skutki wejścia Polski do UE dla budżetów marketingowych rodzimych firm. Specyfikacja budżetu marketingowego w warunkach zmiany loga i nazwy firmy.
PRZERWA NA KAWĘ

OPTYMALNE PLANOWANIE BUDŻETU REKLAMOWEGO

Specyfika planowania budżetów reklamowych przy wprowadzaniu marki, repozycjonowaniu, rebrandingu, kampaniach sprzedażowych, kampaniach na rynku lokalnym, jak unikać błędów przy planowaniu budżetu. Nowoczesne możliwości planowania kampanii w reklamie zewnetrznej. Jak mierzyć efekty kampanii reklamowych.
PRZERWA NA LUNCH

ROLA PAN-EUROPEJSKICH MEDIÓW W ASPEKCIE CZŁONKOWSTWA POLSKI W UE
DZIAŁANIE W SZCZEGÓLNIE KONKURENCYJNYM OTOCZENIU

PLANOWANIE BUDŻETU PR
Jak planować budżety. Ile powinno się przeznaczyć na PR. E-PR czyli PR w internecie, nowe trendy w działaniach PR. Programy lojalnościowe - moda czy korzyści. Przykłady skutecznych programów lojalnościowych.
PRZERWA NA KAWĘ

MARKETING BEZPOŚREDNI

Zmiany tendencji na rynku i ich wpływ na obniżenie kosztów. Efektywne planowanie kampanii marketingu bezpośredniego. Jak mierzyć efekty komunikacji marketingowej. Nowatorskie instrumenty komunikacji marketingowej jako zródło wzrostu sprzedaży.Stosowane strategie, istotne studia przypadku oraz zasady skuteczności reklamy internetowej. E-mail marketing - efektywne narzędzie do utrzymywania relacji, budowania lojalności i generowania sprzedaży. Jak zorganizować skuteczne kampanie mobile-marketingowe.
WIECZÓR NIESPODZIANKA