|
|
Konferencja "II FORUM
DYREKTORÓW MARKETINGU - PLANOWANIE BUDŻETU NA 2006 ROK"
jest skierowana przede wszystkim do dyrektorów marketingu zarówno
wielkich korporacji, jak i mniejszych firm, które znaczną część
swojego budżetu przeznaczają na działania marketingowe.
Celem
tej konferencji jest przekazanie wiedzy dotyczącej efektywnego
planowania budżetu marketingowego. Wśród głównych tematów jest
m.in.: prezentacja nowych trendów w planowaniu budżetu marketingowego,
zasad efektywnego planowania budżetu reklamowego, planowania budżetu
PR oraz akcji marketingu bezpośredniego. Jednym z punktów spotkania
będzie wymiana poglądów oraz przedstawienie przykładów najskuteczniejszych
działań.
Prelegentami
będą specjaliści od planowania budżetu, przedstawiciele agencji
reklamowych i public relations, domów mediowych oraz gość honorowy
spotkania,znany w Europie guru marketingowy.
Uczestnictwo w tym prestiżowym wydarzeniu z pewnością będzie świetną
okazją do zebrania cennych informacji oraz nawiązania kontaktów.
|