Lista konferencji  
 
Opcje sponsoringu  
 
 
         
         
   

 


Konferencja "II FORUM DYREKTORÓW MARKETINGU - PLANOWANIE BUDŻETU NA 2006 ROK" jest skierowana przede wszystkim do dyrektorów marketingu zarówno wielkich korporacji, jak i mniejszych firm, które znaczną część swojego budżetu przeznaczają na działania marketingowe.

Celem tej konferencji jest przekazanie wiedzy dotyczącej efektywnego planowania budżetu marketingowego. Wśród głównych tematów jest m.in.: prezentacja nowych trendów w planowaniu budżetu marketingowego, zasad efektywnego planowania budżetu reklamowego, planowania budżetu PR oraz akcji marketingu bezpośredniego. Jednym z punktów spotkania będzie wymiana poglądów oraz przedstawienie przykładów najskuteczniejszych działań.

Prelegentami będą specjaliści od planowania budżetu, przedstawiciele agencji reklamowych i public relations, domów mediowych oraz gość honorowy spotkania,znany w Europie guru marketingowy.

Uczestnictwo w tym prestiżowym wydarzeniu z pewnością będzie świetną okazją do zebrania cennych informacji oraz nawiązania kontaktów.